prikk Startet 11.Januar.2016 Del på Facebook Startet 11.Januar.2016 Hei Jeg er på jakt etter et teak stykke på ca 25*25 cm og tykkelse på 5 til 6 cm. Skal lage en brakett. Noen som vet hvor jeg kan få tak i det i området rundt Stavanger? Sitér dette innlegget Link to post
Pilkola Svart 11.Januar.2016 Del på Facebook Svart 11.Januar.2016 Treimport.no Røyneberg, Sola Sitér dette innlegget Link to post
Lady B Svart 11.Januar.2016 Del på Facebook Svart 11.Januar.2016 Massiv eller finer? Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 11.Januar.2016 Del på Facebook Svart 11.Januar.2016 Ellers har jo Maritim endel i ferdige braketter (men ikke i teak ser det ut for) : https://www.maritim.no/motorbrakett Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Nils Svart 11.Januar.2016 Del på Facebook Svart 11.Januar.2016 Prøv utsalg for brukte byggemateriler, eller tømmerfirma som jobbar med rehabilitering. Ytterdører og vindauge på 50-talet og litt utover var av heiltre teak. Sitér dette innlegget Link to post
spk Svart 12.Januar.2016 Del på Facebook Svart 12.Januar.2016 Ring Rune Anvik i Finer og Treimport på Grannessletta. Han har alt vi båtfolk har behov for av teak og andre edle treslag. Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 12.Januar.2016 Del på Facebook Svart 12.Januar.2016 http://treinnport.no/ Sitér dette innlegget Link to post
prikk Svart 12.Januar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Januar.2016 Takk for gode svar. Fikk tak i hos Tre import. Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 12.Januar.2016 Del på Facebook Svart 12.Januar.2016 Støtter handel hos Rune Anvik, har handlet teak, mahogny, eik og ask hos ham, grei kvalitet og OK pris Når det gjelder tropisk tre som teak og mahogny reiser han sørøstover og plukker ut materialen han importerer selv, for å unngå dårlig kvalitet. Sist jeg snakket med ham hadde han vært i Thailand og funnet materialer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.