Jump to content

Hortenstangen kystlag, er det noen av de her?


M/S Bastard

Recommended Posts

Kjenner et par stykker som er med der. Ikke helt sikker på hva de driver med, men tror de er rimelig opptatt av trebåter og bevaring av Norges kystkultur.

De har planer om å bygge havn og "klubbhus" ved gamle Svendsenbrygga i Horten.

 

Er vel et lokallag av Forbundet Kysten.

 

Vet om èn som er medlem her på plassen, men ikke så aktiv foreløpig.

Link to post
Share on other sites

Kjenner et par stykker som er med der. Ikke helt sikker på hva de driver med, men tror de er rimelig opptatt av trebåter og bevaring av Norges kystkultur.

De har planer om å bygge havn og "klubbhus" ved gamle Svendsenbrygga i Horten.

 

Er vel et lokallag av Forbundet Kysten.

 

Vet om èn som er medlem her på plassen, men ikke så aktiv foreløpig.

<{POST_SNAPBACK}>

Ok, jeg var nerom brygga der i dag og det ligger jo noen båter på land der samt 2 stk. skøyter på bunn.

De skøytene skal vel skrotes tipper jeg

Link to post
Share on other sites

Jada, har undersøkt den ene men den står langt nede i leira der!

Den ser i grunn ikke så værst ut!

 

Problemet er at jeg ikke har noe sted og stå med sånt :sad:

<{POST_SNAPBACK}>

Så entusiastisk som du er så kan du vel selge hus og alt det, og bo i skøyta akkompert med 2-3 kraftige pumper som kan holde unna vannet inntil du har fått ho tett :wink:

Link to post
Share on other sites

Så entusiastisk som du er så kan du vel selge hus og alt det, og bo i skøyta akkompert med 2-3 kraftige pumper som kan holde unna vannet inntil du har fått ho tett  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

:lol:

Problemet er at jeg ikke har noe selge.

Noe som også er kjipt er at det ikke finns noe slipp og anlegg (plass) for dette i Holmestrand.

Har en slipp men der er det for grunt, dessuten så er den ute av drift for tia :rolleyes:

Link to post
Share on other sites

Janeida får du plassere skuta i Horten, kort avstand fra jobb på land. En god stige med plassering nær vannet og en hagespreder under kjølen for å høre suset av vann. Kan bli riktig koslige stunder ut av det :wink:

 

Blir jo nesten like bra galskap som Dilla, i og med at han muligens plasserer deler til svømmebasseng under slagskipet :lol:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...