Olsenmann Svart 13.Januar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2016 Kjekt med baatplassen, er alltid svar, jeg skal tenke litt paa det, faar se om jeg kan legge ut noen bilde naar vi har funnet rett losning Sitér dette innlegget Link to post
Sayana Svart 13.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2016 Hei Ingen problemer å få tredd tau i slanger. Det er bare å blåse luft inn i slangen å så sende inn en tynn tråd. Eksempelvis den sorten som dem lager not av. Vi trer slange på både tau å kabler i iengder på over 100 meter.Dra så inn tykkere tau til å trekke inn med. Lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
Olsenmann Svart 13.Januar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2016 (redigert) Skal ikke så bort fra at jeg beskytter tauet med solid plastrør, trålbøteriet-butikken lokalt her anbefalte sterkt å IKKE bruke kjetting, selv med syrefast var det fare en eller annen løkke som ville korrodere(og så koster 30 meter med 12mm syrefast sikkert minst kr 15 000). Grønnsåpe for å tre tau i rør eller slange høres bra ut :-) Gode forslag med bruke støvsuger for å få inn et trekketau Redigert 13.Januar.2016 av Olsenmann (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.