Windy37GM Startet 12.Januar.2016 Link til dette innlegget Startet 12.Januar.2016 Heisann Jeg har lyst til å lage et ekstra koøye inn til stikkkabinen. Utgiftene på 10 og 13 blir større og krever mer lufting. Originalt på Windy 37 Grand Mistral er det Rutgerson portlights. Noen som vet hvor de kan skaffes? De som selges på finn.no er ikke like de originale. mvh Windy37GM Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Havlengt Svart 12.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2016 Har du sjekka her: http://www.rutgerson.se/default.asp?id=10&ShowGroup=87&DisplaySubs=0&ChildTo= Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 12.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2016 Vennlige folk som sender på absolutt dyreste måte, om du ikke ber dem å roe ned. Topp service på det jeg har handlet der. Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 12.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2016 Pussig at vareutvalget hos Rutgerson endrer seg etter hvilket land du velger... Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Windy37GM Svart 13.Januar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2016 (redigert) Skal snakke med de etterpå. Har heldigvis familie i Sverige, så kanskje frakt ikke blir så gæli... Redigert 13.Januar.2016 av Windy37GM (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Hulda Svart 13.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2016 De benytter allikevel dør-til-dør med kurer som standard standard forsendelse. Posten går nesten like hurtig til en fraksjon av prisen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.