Mollestad Startet 12.Januar.2016 Link til dette innlegget Startet 12.Januar.2016 Hei, jeg lurte på om noen vet hvor mange draco 1700 daycab som ble produsert, og hvor mange som fortsatt er igjen. Har hørt at dette er en av de sjeldne. Mollestad Sitér dette innlegget Link to post
Stian Kjærvik Svart 4.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2016 Hei, Jeg er usikker. Men lurer på dette selv. jeg har en Stort sett helt Original 1700 DC, fra 1971. fikk ikke lastet opp bilde.. Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 4.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2016 1700DC ble vel introdusert i 1970, og var aldri noen stor suksess. Den ble solgt i få eksemplarer, hvor få er det nok bare Windy som vet i dag, som sitter med data på alle produserte Dracoer. Modellen ble bare produsert i noen få år før formene ble brent, slik at det ble aldri produsert flere, og disse formene var ikke blant de som ble levert tilbake til Linge etter konkursen. Ettersom 1700DC fikk laber mottakelse, fjernet man sengeplassene foran året etter, og lanserte 1700 Topless på samme skroget, som var en langt større salgssuksess. Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 4.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2016 (redigert) Ble jo også en tvist mellom Kåre og linge ang 1700 skroget. Siden det ikke var linge som tegnet båten. Men kåre som designet båten å linge mente det var en nedskalering av 20 fot skroget. Mener det endte med et kompromiss Redigert 4.Juni.2016 av Draco24styling (see edit history) Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.