Furu Startet 21.Januar.2016 Link til dette innlegget Startet 21.Januar.2016 (redigert) Har en eldre (norsk produsert ser det ut som ?) stol søyle ombord. Den har nok ganske så standard diameter på søyle, skal få damen til å sjekke da ej er på sjøen.. Uansett ser de selges på ebay, men med toll og moms blir jo det ganske dyrt, og kjøper heller fra norge hvis mulig. Venter på svar fra norsap om det er mulig å få kjøpe kun fothviler, men de virker kanskje å være litt i det største laget.. Noen som har forslag ? Kun aktuelt med søyle feste. Redigert 21.Januar.2016 av Furu (see edit history) Sitér dette innlegget Furuholmen & Scheen 1962 , Tornado 540 rib 2002 Skipsvrak i norge på google. Furuholmen28.com Link to post
alfaalfa Svart 21.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2016 Hei, jeg har finnet at Garelick og Todd (utenlandske produsenter) har med ulik dia på festet. ("Swivel Stanchion Foot Rests", eller "Seat Pedestal Foot Rest") Dersom ikke Nor Sap kommer deg til hjelp. Ellers kan du ha fotstøtte montert i dørk eller på skott (da gjerne nedfellbart) slik at du ikke må ha det på stolsøylen. Bare som tips og forslag... Sitér dette innlegget Link to post
FredT Svart 21.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2016 Jeg har en slik du eventuelt kan få, men jeg bor i Sarpsborg så du må betale porto. Kr 155,- for norgespakke. Pen og fin fothviler i alu - beregnet for å spenne fast på ca. 65 - 70 mm rør. Det er en jeg tok vare på da jeg kastet ut en stol hvor alufoten hadde blitt veldig stygg. Sitér dette innlegget Kystskipper 1980 Fredrikstad Navigasjonsskole Link to post
Roger jo Svart 21.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2016 Det er da en tar med et malingflak og får fargehandelen til å blande ny Bengalakk og pusser ned foten og den blir som ny. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Furu Svart 21.Januar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2016 Ja takk , gjerne ! Søyle er visstnok nesten 70mm, så det hadde vel passet fint. Sender pm Sitér dette innlegget Furuholmen & Scheen 1962 , Tornado 540 rib 2002 Skipsvrak i norge på google. Furuholmen28.com Link to post
KarmaZ Svart 21.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2016 Beklager, men stjeler posten din litt. Jeg har en båtstol fra biltema, og lurer på om man kan få kjøpt armlene til disse? Eller lage noe sjæl Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.