Hantoen Startet 22.Januar.2016 Link til dette innlegget Startet 22.Januar.2016 (redigert) Etter at jeg har fått mistanke om tilbakeslag av vann til eksosmanifold/ turbo, har jeg nå kjøpt inn vannlås. Redigert 22.Januar.2016 av Hantoen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 23.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2016 Vanskelig å synse uten å kjenne installasjonen. Laveste plass på slangen er vel best i utgangspunket. Men lengden og høyder på slangen bestemmer hvor stort volum vann det er i sløyfa mellom blandebend og slangens høyeste punkt bakover. Når du stopper maskina så vil vannet i slangen samle seg i laveste del av skøyfa, så lenge potta er innenfor det vannet samles så er det vel ok ? Start motor. Kjør varm. Stopp på vanlig måte. Skru av slange, lys og kikk inni, og så noter deg hvilket nivå vannet har i dag. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
LM 605 Svart 23.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2016 På Polaren min var vannlås/eksospotta orginalt montert fra fabrikk ca.1,5m i fra utløp eksosmanifold på lavest punkt, før slangen igjen gikk opp til en svanehals og litt nedover igjen, til utløp. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.