Tryta Startet 24.Januar.2016 Link til dette innlegget Startet 24.Januar.2016 Heisann. Er ny på forumet og lurte på om noen kan hjelpe meg. Har kjøpt en Merry Fisher 6 og tenker å installere en Eber 2 i den. Noen som har installert i en slik båt før? Har ikke fått båten enda og er usikker på om det er noen egnede steder å plassere en slik varmer i en sånn båt? Noen som vet? Sitér dette innlegget Link to post
Tryta Svart 11.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2016 Noen som har installert i lignende båter? Er veldig usikker på hvor jeg skal legge varmluftrørene og hvor jeg skal plassere selve brenneren. Noen tips? Sitér dette innlegget Link to post
Tryta Svart 21.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2016 Kan man plassere brenner inne i lugaren i et eget stuverom eller bør den plasseres i rom ute? Har egentlig lite rom ute,men et par plasser inne i lugaren. Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth82 Svart 22.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2016 Smart Marine som forhandler båten kan levere den med varmeapparat. Du kan jo ta en telefon til dem for råd til beste monteringsplass http://smartmarine.no/produkt/jeanneau-merry-fisher-605/ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.