Stjernen ! Startet 27.Januar.2016 Del på Facebook Startet 27.Januar.2016 Jeg har en slik antenne som er limt på utsiden av vinduet,og på innsiden er det limt en liten firkant med ledning ut fra. Var uheldig og miste denne i vannet når jeg børstet av snø.(delen utvendig) Var vel ca 50 cm lang med rundt feste med noe lim på. Noen som vet åssen antenne jeg mener ? og hvor man få kjøpt de ? Sitér dette innlegget Link to post
Stjernen ! Svart 30.Januar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Januar.2016 Her er resten av antennen som sitter på innsiden av ruta. Bilde tatt utenifra. Sitér dette innlegget Link to post
Zach Svart 31.Januar.2016 Del på Facebook Svart 31.Januar.2016 Hva brukes antenna til, sending og mottaking på maritim VHF?. Kan hende må den justeres til lavest SWR etter montering. Permo har antenne til VHF amatørradio for glassmontering. Vet ikke om de har glassmontert antenne for maritim VHF, men det er jo bare å spørre. Sitér dette innlegget Link to post
Jori Svart 31.Januar.2016 Del på Facebook Svart 31.Januar.2016 (redigert) I utgangspunktet ville jeg trodd det var en radioantenne. Enten for vanlig radio eller DAB. Litt vanskelig å svare presist når du ikke opplyser om du har VHF montert, radio i båten evt. annet utstyr :) Redigert 31.Januar.2016 av Jori (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Stjernen ! Svart 31.Januar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Januar.2016 Er vanlig en plugg som passer rett i stereoanlegget om bord ! Så denne er nok til steroanlegget ombord. Har vært montert vhf før,men med egen antenne. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.