At Last Startet 29.Januar.2016 Del på Facebook Startet 29.Januar.2016 Hei dere jeg har en v8 6,2 liter med volvo mellomstykke til drev, akslingen i melomstykket må jeg bytte lager, det er litt slark der. Det jeg lurer på hvordan jeg skal gjøre dette, jeg har ikke hatt båter med drev før så dette er ukjent for meg, takker for gode svar. Sitér dette innlegget Link to post
Bruun Svart 29.Januar.2016 Del på Facebook Svart 29.Januar.2016 Det kommer ann på type drev og alder Sitér dette innlegget Link to post
At Last Svart 29.Januar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Januar.2016 Drevet er vp 280 er nokk en eldre modell finner ikke noe årstall. Sitér dette innlegget Link to post
Bruun Svart 29.Januar.2016 Del på Facebook Svart 29.Januar.2016 Om det er 280 har du nok to lager i transom, motor MÅ ut for bytte av det innerste. Sitér dette innlegget Link to post
At Last Svart 29.Januar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Januar.2016 Er det noe gode tips for og gjøre denne jobben , er ganske blan her . Sitér dette innlegget Link to post
Bruun Svart 29.Januar.2016 Del på Facebook Svart 29.Januar.2016 Se på denne linken. Er en splitt tegning litt ned på siden. http://forums.iboats.com/forum/engine-repair-and-maintenance/volvo-penta-i-o-inboard-gas-engines-outdrives/292054-volvo-penta-280-gimbal-bearing-removal Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.