Jump to content

Tips til lufteventil i hekken (inn til AC) på sollux 850

Skrujeden

Recommended Posts

Ungene er nå store nok til å dele køy, derfor tenker jeg at fruen og jeg skal begynne å bruke akterkabinen denne sesongen, men den har litt lite friskluftstilgang. Ønsker helst luft fra utsiden, men tenker at å butte vinduer til slike som kan åpnes både er dyrt og tidkrevende. Håpte derfor kansje noen hadde tips til en ventil som kan monteres i den litt bua skuteiden. Over AC er det solseng så der er det ikke mulig å monteree noe. Hadde vært grrit å kunne ha luft selv om det regner.

Noen som har neon gode tips?

Om koøyet kan monteres avhenger av diameter, utseendemessig tror jeg ikke det vil passe bra sammen med de andre vinduene. Her er noen eksempler https://www.marineshop.no/Interiør-Eksteriør/Luker-/-Ventilasjon/Koøye

Det mest optimale hadde vært montert et åpningsbart vindu av helt samme sorten som står der fra før. Altså byttet ut det ene vinduet i lugaren med åpningsbar ramme. Usikker på dog hvor noe slikt kan skaffes, du kan prøve å høre med disse, ertec.no de har produsert endel rammer og vindskjermer til sollux.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...