Bahia Startet 2.Februar.2016 Link til dette innlegget Startet 2.Februar.2016 Jeg kommer til å fjerne noen gjennomføringer og disse må da tettes. Skroget er i glassfiber. Hvordan løser jeg dette på en varig og trygg måte? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 2.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2016 Slik jeg gjorde det på forrige båten var å slipe kon ut- og innvendig, for så å plastre igjen hullet. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 2.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2016 Det er litt avhengig av dimensjonen og om det er over eller under vannlinjen. Jeg hadde et utløp (ca. 18mm) fra vasken som jeg ville ha lengre nede. Da lot jeg bare den gamle gjennoføringen være og satte på en blindmutter på innsiden. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Roger jo Svart 3.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2016 http://www.westsystem.no/a/45/hvordan-reparere-og-utbedre-vanlige-skader-og-problemer-paa-glassfiberbaater Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Torsen67 Svart 3.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2016 Var ikke gal pris på det kitet der... Vurderer dette selv, da det sitter noen gamle følere under båten som ikke lengre er i bruk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.