Fyrlykten Startet 3.Februar.2016 Link til dette innlegget Startet 3.Februar.2016 Hei! Jeg skulle gjerne fått fatt i annonsen om Master 740 fra nummer 3 fra 1987, er det noen som kan hjelpe meg med det Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Wallas Service Svart 3.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2016 Noe for Lars H.? Mener og tror han har de fleste Båtmagasinet som er utgitt. Send en IM så får du sikkert svar. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Tore B Svart 3.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2016 (redigert) Jeg har den! Im er sendt. Redigert 3.Februar.2016 av Tore B (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 3.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2016 (redigert) Noe for Lars H.? Mener og tror han har de fleste Båtmagasinet som er utgitt. Send en IM så får du sikkert svar. Ikke denne gangen. Men jeg har alle årgangene fra og med midten av 1988 og en grei skanner. Nå ser det imidlertid ut til at Tore B kan hjelpe denne gangen. Redigert 3.Februar.2016 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Fyrlykten Svart 3.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2016 Jeg har den! Im er sendt. Toppers Tore Takk skal du ha, og takk til dere andre også for rask respons og tips Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Neslepaks Svart 3.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2016 Kan jeg også få se? Sitér dette innlegget Link to post
Fyrlykten Svart 3.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2016 Kan jeg også få se? Har sendt deg IM Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.