Christina 3 Startet 4.Februar.2016 Del på Facebook Startet 4.Februar.2016 Hei. Siden det er mange kloke hoder her inne vil jeg spørre dere om noe.Har et kamera (billig kina) som jeg har i båten. Jeg har en app på tlf (Oview). Det funka fint før men nå kommer ikke bildet opp. Jeg har bilde på pc. Jeg har kontakt med kameraet og lyd virker. Jeg kan styre kameraet alle veier og lyd i orden. Jeg kan også gjøre opptak på tlf og se det etterpå. Men kan altså ikke se bildet live på tlf lenger ... Noen som vet hva det kan være ? Sitér dette innlegget Link to post
Smiley Svart 5.Februar.2016 Del på Facebook Svart 5.Februar.2016 Jeg har opplevd noe tilsvarende med de kameraene jeg har på hytta. Jeg får full kontakt m/ bilde på alle android-enhetene mine, men på IPhonen er det ikke kjangs. Jeg har bare konstatert at jeg har nok en grunn til å holde meg unna Apple.... Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Christina 3 Svart 5.Februar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Februar.2016 Jeg har en Samsung S5 med android Ingen som har litt peil på data ? Sitér dette innlegget Link to post
Smiley Svart 6.Februar.2016 Del på Facebook Svart 6.Februar.2016 Har du mulighet for å forsøke å installere appen på en annen telefon for test? Kan jo hende at den rett og slett må reinstalleres på telefonen din.... Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Christina 3 Svart 6.Februar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Februar.2016 Jeg har prøvd å reinstallere det flere ganger...hjelper ikke. Har ikke flere telefoner så får ikke testet. Men siden jeg kan gjøre opptak og se bildet etterpå "er" jo bildene mottatt på tlf. Må jo være noe med det programmet som skal vise livebildene ? Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 6.Februar.2016 Del på Facebook Svart 6.Februar.2016 Det høres ut som et problem med appen, ja. Har du oppgradert mobilens operativsystem nylig? Kan det ha forårsaket problemet? iOS har hatt flere oppgraderinger i det siste, så det kan kanskje ligge der...? Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Christina 3 Svart 6.Februar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Februar.2016 Jeg har jo også en mistanke om det. Da må vel løsningen være å se om det fins oppdateringer til kameraet å ? Hmmm...er nok ikke så lett. Prøve å finne ut hva kamerat heter å søke litt da . Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 6.Februar.2016 Del på Facebook Svart 6.Februar.2016 Har du prøvet E-View7? Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Christina 3 Svart 6.Februar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Februar.2016 Nei....men det gjør jeg rimelig kjappt Sitér dette innlegget Link to post
Christina 3 Svart 6.Februar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Februar.2016 Skrev inn id og passord men fant ikke noe Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 6.Februar.2016 Del på Facebook Svart 6.Februar.2016 Du må bruke et registreringsprogram, for å finne kameraet. Det ligger på samme sted. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Christina 3 Svart 6.Februar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Februar.2016 Kamera heter QQZM N5063 . Sitér dette innlegget Link to post
Christina 3 Svart 6.Februar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Februar.2016 Jeg har jo registrert kameraet med navn, id, ip og passord.....er det noe annet i tillegg ? Får bare ugyldig id.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.