Jump to content

Steyr 236, hvordan resette alarmer? Deler til Ford Module?

captein70

Recommended Posts

Hei jeg har en omc cobra STEYR 236 Turbo diesel med
Ford Module elektronikk.
Har lignende inne 3 alarmer på den som jeg ikke får resatt, hvordan får jeg disse bort?
og så lurer jeg på om det er noen der ute som vet hvor det er å få tak i deler til Ford elektronikken.
Har snakket med UNIVA Arendal de på står at det ikke er deler å skaffe og at det må et spesial instrument til for å slette alarmene ?, men jeg har vanskelig for å tro på dette, så lever i håpet om at noen der ute kan hjelpe meg ?

Ja mulig jeg finner deler under pansret på en sierra, men er ute etter sensorer og følere som passer til motoren å d tviler jeg på at jeg finnerdeler under sierra pansre spm passet her, men takker for tipset.

Ja UNIVA var mest interessert I å selge meg en ny motor da.

Men må da være noen der ute som har litt peiling på disse motorene med det elektroniske systemet til Ford og hvor det er muligt å få ta I deler

Kanskje du kan se på kontakten der man kobler til diagnose verktøyet, om

det er obd eller canbus. Jeg vet ikke hvilken det er på den motoren du har. Men

det er de to som er på bilmotor. Kan være noe helt forskjellig på båt motoren, så du bør få lastet ned service manualen fra Steyr for din motor.

Redigert av Chris284 (see edit history)

Chris Craft 284, 1988 mod. 2 x Mercruiser 4.2L 220hk diesel, Bravo 2, 100knop

• 3 måneder senere...

Hei siggen, nei jeg har ikke kommet noe lengere, så har tatt ut motoren å skal selge den, men greit å få sjekket feilmeldingene da.

så det hadde vært kjempe flott ja om du kunne ha send meg det :)

kan sende det til meg pr epost på reinert.sorensen@hotmail.com eller pr post, til 

Reinert Sørensen

skolestubben 3

7940 Ottersøy

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...