Jump to content

Overhaling av DPG Drev. Anbefaler Drevservice.no

Jørn Kynningsrud

Recommended Posts

Hei.

Vil legge ut en liten gladsak ang. drevservice.no

Har 2 stk. DPG drev der nå for full overhaling. bytte alle lager etc. Og dette firmaet kan varmt anbefales videre.

De sender bilder, dokumenterer, og holder full dialog hele veien. må si jeg er storfornyd. Kjempe service, hyggelig og imøtekommende.

Legger ved noen av mange bilder de har sendt meg.  

Da får jo også de som har interesse se hvordan DPG drevet ser ut innvendig.

bilde

bilde

bilde

Dette bilder viser slitt lager. Ganske normal slitasje etter 1000 timer.

bilde

bilde

Hei det kommer nok helt an på hva som må gjøres. pris for den jobben som blir gjort på mine er ca 47.000,- for begge.

Men de åpner drevet først og ser hva som bør gjøres og sender et oppsett med bildedokumentasjon.

Jeg valgte og bytte alt av lager etc. selv om det ikke var helt nødvendig, men da vet jeg hva jeg har. og pris for nye drev er 97.000,- pr. stk.

Disse drevene skal nå være like gode som nye.

• 6 måneder senere...

Hei det kommer nok helt an på hva som må gjøres. pris for den jobben som blir gjort på mine er ca 47.000,- for begge.

Men de åpner drevet først og ser hva som bør gjøres og sender et oppsett med bildedokumentasjon.

Jeg valgte og bytte alt av lager etc. selv om det ikke var helt nødvendig, men da vet jeg hva jeg har. og pris for nye drev er 97.000,- pr. stk.

Disse drevene skal nå være like gode som nye.

Hvor mange timer fikk de før overhaling måtte til?

Det glade Sørlandet!

2003 modell Windy Scirocco 32 HT “Rabagast”, Callsign: LD3800, MMSI: 257076050

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...