Jørn Kynningsrud Startet 5.Februar.2016 Del på Facebook Startet 5.Februar.2016 Hei. Vil legge ut en liten gladsak ang. drevservice.no Har 2 stk. DPG drev der nå for full overhaling. bytte alle lager etc. Og dette firmaet kan varmt anbefales videre. De sender bilder, dokumenterer, og holder full dialog hele veien. må si jeg er storfornyd. Kjempe service, hyggelig og imøtekommende. Legger ved noen av mange bilder de har sendt meg. Da får jo også de som har interesse se hvordan DPG drevet ser ut innvendig. Dette bilder viser slitt lager. Ganske normal slitasje etter 1000 timer. Sitér dette innlegget Link to post
BETH Svart 7.Februar.2016 Del på Facebook Svart 7.Februar.2016 Har nettopp hatt to dp-er drev og må si meg enig !☺ Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 7.Februar.2016 Del på Facebook Svart 7.Februar.2016 Ingen over og ingen ved siden.Topp servise både på drev og motorer Sitér dette innlegget Link to post
aanton Svart 9.Februar.2016 Del på Facebook Svart 9.Februar.2016 Hva koster en slik overhaling? Sitér dette innlegget Link to post
Jørn Kynningsrud Svart 9.Februar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Februar.2016 Hei det kommer nok helt an på hva som må gjøres. pris for den jobben som blir gjort på mine er ca 47.000,- for begge. Men de åpner drevet først og ser hva som bør gjøres og sender et oppsett med bildedokumentasjon. Jeg valgte og bytte alt av lager etc. selv om det ikke var helt nødvendig, men da vet jeg hva jeg har. og pris for nye drev er 97.000,- pr. stk. Disse drevene skal nå være like gode som nye. Sitér dette innlegget Link to post
mmosberg Svart 3.September.2016 Del på Facebook Svart 3.September.2016 Hei det kommer nok helt an på hva som må gjøres. pris for den jobben som blir gjort på mine er ca 47.000,- for begge. Men de åpner drevet først og ser hva som bør gjøres og sender et oppsett med bildedokumentasjon. Jeg valgte og bytte alt av lager etc. selv om det ikke var helt nødvendig, men da vet jeg hva jeg har. og pris for nye drev er 97.000,- pr. stk. Disse drevene skal nå være like gode som nye. Hvor mange timer fikk de før overhaling måtte til? Sitér dette innlegget Det glade Sørlandet! 2003 modell Windy Scirocco 32 HT “Rabagast”, Callsign: LD3800, MMSI: 257076050 Link to post
BjornLie Svart 3.September.2016 Del på Facebook Svart 3.September.2016 Hva var bakgrunnen for at du leverte drevene inn til Drevservice? Sitér dette innlegget SeaKing 38: Fire-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.