Jarege Startet 5.Februar.2016 Del på Facebook Startet 5.Februar.2016 Hei. Jeg har litt flekker på putetrekkene i båten. Har tatt av trekkene og ønsker å vaske dem i vaskemaskinen, hvor mange grader bør de vaskes på, å hvilke vaske middel anbefales?? Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 5.Februar.2016 Del på Facebook Svart 5.Februar.2016 Kommer vel ann på hva slags trekk det er, gammelt eller nyere enn 15 år :) Sitér dette innlegget Link to post
Jarege Svart 5.Februar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Februar.2016 De er brukt i 6 sesonger, er noe alla kalesje stoff, usikker på hva det heter. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 5.Februar.2016 Del på Facebook Svart 5.Februar.2016 Biotex blir aldri feil :) Om jeg hadde brukt maskin, så ville jeg brukt skåneprogram og laveste sentrifuge, eller ikke sentrifuge i det hele tatt. Drypptøking. Sitér dette innlegget Link to post
Jarege Svart 6.Februar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Februar.2016 Da prøver jeg det, takk for svar Sitér dette innlegget Link to post
Tombåt Svart 7.Februar.2016 Del på Facebook Svart 7.Februar.2016 Dersom du ikke vil ha mindre trekk enn puter, ville jeg ikke brukt vaskemaskin. Prøv 30 graders vann og grønnsåpe/biotex. La det ligge natten over dersom det er mye skitt og jobb forsikti med myk klut/svamp eller bare bruk hendene. Skyll godt og heng opp til tørk. Sitér dette innlegget Link to post
Jarege Svart 16.Februar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Februar.2016 Vi vasket trekkene i vaskemaskinen på 30 grader, å på fin vask uten sentrifuge. Brukte biotex, resultatet ble kjempe bra. Vi la på trekkene på skummet før de var helt tørre. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 16.Februar.2016 Del på Facebook Svart 16.Februar.2016 Så bra :) Og for å hindre at det fort blir skittent igjen, så kan du spraye på sånn spray man bruker på nye møbler så de holder seg bedre. Dog inneholder den ofte silikon, så det er lurt å gjøre det utendørs, og uten å eksponere båten for sprayen. Får du det på gulv i stuen eller på båtdekket, blir det superglatt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.