Princess 36 Riviera Startet 8.Februar.2016 Link til dette innlegget Startet 8.Februar.2016 (redigert) Tok på Fredag sjansen på å kjøpe en Cranchi 40. Usett... Båten ligger lagret hos Opplag Oslo på Tofte, og jeg var veldig spent på hvordan båten så ut. Det var helt umulig å få tak i eier og kontaktperson hos Opplag Oslo på både Fredagen og Lørdag. På Lørdag tok jeg likevel turen uten å ha noen avtale. Porten til både området, og hallen båten står i, stod åpen. Fikk tak i en mann på området som kjente lite til det hele, men fortalte at han skulle dra om 15 minutter og at han kunne slippe meg ut igjen om porten var låst senere. Kikket på båten og det så til min lettelse helt ok ut! Fikk i dag kontakt med Opplag Oslo, og spurte om det var mulig å få båten på vannet før Påske. Fikk beskjed om at båten stod bak 4 andre båter og at det ikke var mulig. Jeg sa da at jeg hadde sett på båten og at den lå helt ytterst... Da tok samtalen en vri, og fikk beskjed om at jeg skulle bli anmeldt for ferdsel på området hans. Det meste gikk i stå med enveiskommunikasjon fra Opplag Oslo, og jeg fant det best å unnskylde og beklage. Er dette vanlig oppførsel? Forstår han vil beskytte verdiene, men alt stod åpent og det virket som det var flere firmaer inne på området. Har veldig lyst til å kjøre båt i Påsken, men nå ser det ut som det ryker.. Redigert 8.Februar.2016 av Princess 36 Riviera (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.