Jump to content

Wave kompetanse lynkurs

Mr_TH

Recommended Posts

Er kona født etter 1980 og må ha det som en formalitet er det vel ok, men hvis målet er å lære noe ville jeg styrt glatt unna alle slike lynkurs med "beståttgaranti".

Ville mye heller tatt et ordentlig kurs, kan jo være koselig å gjøre sammen for venninnegjengen det :)

- Anders Hanche Aasmundsen.
CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010)
Medlem: Leisure Owners Association

• 1 måned senere...

Kurstid  med eksamen  17:00 - 22:30  

Våre kurs er satt opp som et intensivt båtførerkurs hvor du blir ferdig med både kurs og eksamen på samme dag. 

Ser at lyn kurs reklamerer med at en slipper å kjøpe "båtførerboka" den låner de ut.

Det burde ikke hvert lov.

Pensun og normal-tid er vel  20 timer ++   http://www.norsktest.no/bfp/pensum/

Redigert av roger-jo (see edit history)

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Uten å ha noen erfaring med lynkursene mistenker jeg sterkt at dette er bortkastede penger.. Kan ikke forstå at det er mulig å komme seg gjennom dette pensumet på 5 timer. Kjøp heller boka og les selv, med litt interesse så er dette en god måte å lære på :)

- Anders Hanche Aasmundsen.
CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010)
Medlem: Leisure Owners Association

Min datter tok et slikt kurs med "beståttgaranti". Det gikk alt for fort i svingene for en som ikke hadde erfaring fra før. Beståttgarantien er ingen garanti for bestått prøve, bare at en slipper å betale for selve kurset. Prøven må betales uansett. Det var lite hjelp å få, og på meg virker det litt spekulativt, som det kalkuleres med en viss prosent stryk.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...