Mr_TH Startet 8.Februar.2016 Link til dette innlegget Startet 8.Februar.2016 Er det noen som har vært borti Wave Kompetanse sine kurs? Kona skal ta båtlappen og ser de skal ha kurs inærheten snart og hun vurderer å melde seg på med noen venninder. Noen som har erfaring fra disse kursene? Sitér dette innlegget Link to post
littmild Svart 8.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2016 Er kona født etter 1980 og må ha det som en formalitet er det vel ok, men hvis målet er å lære noe ville jeg styrt glatt unna alle slike lynkurs med "beståttgaranti". Ville mye heller tatt et ordentlig kurs, kan jo være koselig å gjøre sammen for venninnegjengen det :) Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
knattt Svart 25.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2016 Jeg er også interessert. Jeg er født før 1980, så må egentlig ikke ha lappen, men ville bare lære. Littmild har god poeng, men er det noen som faktisk har erfaring med Wave kompetanse sine kurs? Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 25.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2016 (redigert) Kurstid med eksamen 17:00 - 22:30 Våre kurs er satt opp som et intensivt båtførerkurs hvor du blir ferdig med både kurs og eksamen på samme dag. Ser at lyn kurs reklamerer med at en slipper å kjøpe "båtførerboka" den låner de ut. Det burde ikke hvert lov. Pensun og normal-tid er vel 20 timer ++ http://www.norsktest.no/bfp/pensum/ Redigert 25.Mars.2016 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
littmild Svart 25.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2016 Uten å ha noen erfaring med lynkursene mistenker jeg sterkt at dette er bortkastede penger.. Kan ikke forstå at det er mulig å komme seg gjennom dette pensumet på 5 timer. Kjøp heller boka og les selv, med litt interesse så er dette en god måte å lære på :) Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
Polarbeer Svart 27.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2016 Min datter tok et slikt kurs med "beståttgaranti". Det gikk alt for fort i svingene for en som ikke hadde erfaring fra før. Beståttgarantien er ingen garanti for bestått prøve, bare at en slipper å betale for selve kurset. Prøven må betales uansett. Det var lite hjelp å få, og på meg virker det litt spekulativt, som det kalkuleres med en viss prosent stryk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.