Jomes Startet 9.Februar.2016 Link til dette innlegget Startet 9.Februar.2016 Hei. Er det noen der ute som sitter på logo til vår Skarpnes 30 ac via orginalmerker eller en god bildefil av denne logoen. Er svært intressert i dette, og håper gjennskape merket. Noen tips til hvor jeg eventuellt kan finne et orginalmerke, og diverse brosjyrer til båten. På forhånd mange takk.:) Sitér dette innlegget "Lykken med båt er omvendt proporsjonal med størrelsen". Link to post
Inter 9000 Svart 9.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2016 Promarc AS i Arendal har så å si alle gamle og nye logoer til norsk produserte båter. Se link til nettbutikk. http://www.promarc.no/categories/batdekor Hvis du ikke finner der, Ring Mads 97 79 95 24 Jeg fikk ødelagt en bokstav i Skilsø logoen. Huff å huff tenkte jeg, men dette var ikke problem. Bestilte også kaffekrus med Skilsø logo. Utrolig god service.!! Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Me tean i tanga Svart 19.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2016 Hei, jeg har også en Skarpnes 30 som trenger ny logo på begge sider. Fikk du tak i logo? Har du kontaktet Promarc i Arendal? Takknemlig for svar. Sitér dette innlegget Link to post
Jomes Svart 19.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2016 Sitér dette innlegget "Lykken med båt er omvendt proporsjonal med størrelsen". Link to post
Jomes Svart 19.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2016 Sitér dette innlegget "Lykken med båt er omvendt proporsjonal med størrelsen". Link to post
Jomes Svart 19.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2016 Hei. Jeg trur du bare kan lagre disse, og printe ut selv. Disse skal være i orginal størrelse. Jeg kjøpte blanke klistremerker på staples, og printet disse ut med laserskriver. Trykkeriet skulle ha kr 1500,- Sitér dette innlegget "Lykken med båt er omvendt proporsjonal med størrelsen". Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.