leif_erikg Startet 10.Februar.2016 Link til dette innlegget Startet 10.Februar.2016 Meldt skikkelig bra vær på Vestlandet i helgen, så jeg tenkte å dra med meg ungene på tur. Da bør helst fasilitetene være i orden, og da er det greit med landstrøm. Noen som har erfaringer med om landstrøm er tilgjengelig i gjestehavner nå? Mer spesifikt tenker jeg på gjestehavner nord i Hordaland eller sør i Sogn og Fjordane. Sitér dette innlegget Følg oss på YouTube: Verdens Barskeste Kyst / i liten båt Link to post
Erik Svart 11.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2016 Min erfaring er at er drt strøm, så er den på, også om vinteren. Dette er primært i rogaland. Vann derimot.... Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
leif_erikg Svart 11.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2016 Det er godt å høre, satser på at situasjonen er lignende her! Takk! Vann blir medbrakt i tilstrekkelige kvantum, så det er jeg ikke bekymret for :) Sitér dette innlegget Følg oss på YouTube: Verdens Barskeste Kyst / i liten båt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.