kjapp1 Startet 13.Februar.2016 Del på Facebook Startet 13.Februar.2016 Vurderer å kjøpe brukt varmeapparat til min antares 6.80. Har sett litt på både eber, Webasto, wallas og mikuni. Må fungere både som defroster på vidt og som komfort varmer på kalde dage/tur noen som har anbefalinger, Erfaringer. Sitér dette innlegget Link to post
Scand Baltic Svart 14.Februar.2016 Del på Facebook Svart 14.Februar.2016 Har veldig god erfaring med Wallas. Har hatt det i mange båter og aldri noe tull. Sist jeg byttet båt, satt det en Mikuni montert. Klarte aldri å finne feilen, så den ble byttet ut med en Eber. Har kun en sesong erfaring med Eber, men det skal vel være noe av det bedre. Sitér dette innlegget Link to post
Albinisten Svart 14.Februar.2016 Del på Facebook Svart 14.Februar.2016 Har selv eber d2, veldig fornøyd med den. Valget var nokså tilfeldig, men det sto og står fremdeles mellom eber, wallas og webasto, dette er såvidt jeg vet de mest brukte og anerkjente apparatene og de vil sannsynligvis være på markedet i mange år og deler og service vil være og oppdrive. Jeg ville av denne grunn styrt unna ukjente "billig apparater" som plutselig er vekk fra markedet og det da blir vanskelig og få reparert og utført service på. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.