jadalber Startet 15.Februar.2016 Del på Facebook Startet 15.Februar.2016 Investerte i lanse for sandvasking til min Foma høytrykkspyler for noen år siden, men fikk den ikke til å fungere. Alt er originaltilbehør utenom sanden. Noen som har fått til dette ? Må man ha spesialsand ? Syntes det ble lite sug i slangen av ejektorlansen. Sitér dette innlegget Link to post
ebonita Svart 15.Februar.2016 Del på Facebook Svart 15.Februar.2016 Körde sandblästring med min gamla KEW högtryckstvätt. Ejektor framme på sprutmunstycket och en plastslang som sög sand. Använde tillverkarens sand vill jag minnas. Blästrade en växelströmsgenerator som blivit saltvattenduschad under sjövattenfiltret på en TAMD41 motor och som blivit alldeles roströd och 'stuck'. Fungerade utmärkt. Generatorn såg ut som ny och den fungerade igen! :thumbsup: Sitér dette innlegget Link to post
jadalber Svart 15.Februar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Februar.2016 interessant :) takk for din erfaring Sitér dette innlegget Link to post
løve Svart 15.Februar.2016 Del på Facebook Svart 15.Februar.2016 Gjorde det for endel år siden. Orginalejektoreen til Foma fungerte svært dårlig. Blåsedyse med med meget kort levetid. Husker jeg byttet til Katsher, gikk litt greiere. Brukte en mengde med sand. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 15.Februar.2016 Del på Facebook Svart 15.Februar.2016 Brukt kärcher ein del. Blåst rein kardanger og bærebruer på bilprosjekt. Bedre en sandblåsing på tykk drit. Fantastisk å fjerne titals lag bunnstoff før hullkutting til baugpropell. Brukte biltema blåsesand, både den grove og fine de har. Husker det var forskjell men husker ikkje igjenn nå hvilken eg ville anbefalt. Truuuur det var best med grov. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Sjeldenutpå Svart 15.Februar.2016 Del på Facebook Svart 15.Februar.2016 (redigert) Opps dobbbbelpost Redigert 15.Februar.2016 av Sæbø (see edit history) Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
_Bliss_ Svart 15.August Del på Facebook Svart 15.August Noen som har noen erfaringer å dele med å bruke dette for å fjerne bunnstoff og pimer? Hvor mye tar det? Sitér dette innlegget Link to post
_Bliss_ Svart 15.August Del på Facebook Svart 15.August denne så egentlig ut til å fungere greit. har en Karcher k5, er fristende å prøve. hvor mye gris blir det egentlig av dette? i dette eksempelet brukes det fugesand. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.