MR Swe Startet 15.Februar.2016 Del på Facebook Startet 15.Februar.2016 Hei, Har en Nidelv26 fra 87 som jeg har 2 hovedbrytere som jeg nok er fra byggår. På den ena har jeg et 120 agm batteri men på den andre 2*120agm batterier Er det noen mening og bytte de? i så fall til hva Sitér dette innlegget Link to post
Gtir_man Svart 15.Februar.2016 Del på Facebook Svart 15.Februar.2016 Hvorfor fikse noe som er i orden ? Om du skal bytte så er det vel bare til nyere bryter med samme funksjon ... med mindre du skal legge om elektriske så kan du jo velge og vrake litt. Er det ( 1 - 1+2 - 2 - Off ) brytere du har ? Sitér dette innlegget Link to post
MR Swe Svart 16.Februar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Februar.2016 Sitér dette innlegget Link to post
Gtir_man Svart 16.Februar.2016 Del på Facebook Svart 16.Februar.2016 Du har ren av og på bryter ja.. Du har jo litt å velge mellom om du bare skal bytte de, utenpåliggende, innfelt osv osv.. Pass på at de tåler den amp du drar i mellom ;) https://www.maritim.no/hovedstrombryter?size=24 Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 16.Februar.2016 Del på Facebook Svart 16.Februar.2016 Er de OK så ville jeg ha behold dem. Men om de begynner å bli slakke I fjærene kan det være aktuelt å bytte til nye av samme sort. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
MR Swe Svart 16.Februar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Februar.2016 de virker det.. Tenkte mest på om de tålte batteribanken min Sitér dette innlegget Link to post
Gtir_man Svart 16.Februar.2016 Del på Facebook Svart 16.Februar.2016 De som selges på Maritim som er like dine er ratet 75a. Sitér dette innlegget Link to post
MR Swe Svart 16.Februar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Februar.2016 hvor finner jeg hva mina tåler Sitér dette innlegget Link to post
Gtir_man Svart 16.Februar.2016 Del på Facebook Svart 16.Februar.2016 Kanskje på baksiden av bryteren om det står, noe jeg tviler på.. Men har du mere enn 75a trekk da ? Ikke tenk på batteri kapasiteten, det har ikke no med den og gjøre men hvor mange A du trekker gjennom bryteren. starteren tar kanskje litt men den går jo bare noen sekunder. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.