Ankermann Startet 26.Mai.2005 Link til dette innlegget Startet 26.Mai.2005 Hei! Quality Broker. Har du lest vilkår Tempelton / Ferryman? Se evt side 2, UNNTAK pkt 1. Her står det at båten ikke er forsikret ved: - Brann på land - grunnstøting - plutselig vann som trenger inn - etc etc Når jeg ringer QB sier de noe helt annet, samt at i deres sammendrag sier de også noe helt annet. De samme vilkår gjeler også fra Norwegian Broker - noen som vet noe mer her? Noen som kjenner til dette? Sitér dette innlegget Link to post
KOB Svart 27.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2005 (redigert) Nå har du skrevet dette 4 forskjellige steder. Det holder vel med ett sted? Redigert 27.Mai.2005 av KOB (see edit history) Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Ankermann Svart 1.Juni.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2005 Hei! Quality Broker. Har du lest vilkår Tempelton / Ferryman? Se evt side 2, UNNTAK pkt 1. Her står det at båten ikke er forsikret ved: - Brann på land - grunnstøting - plutselig vann som trenger inn - etc etc Når jeg ringer QB sier de noe helt annet, samt at i deres sammendrag sier de også noe helt annet. De samme vilkår gjeler også fra Norwegian Broker - noen som vet noe mer her? Noen som kjenner til dette? <{POST_SNAPBACK}> Quality Broker er IKKE så ille, jeg tok skammelig feil... jeg har valgt QB..., det samme gjelder nok også Norwegian Broker da disse og QB bruker samme betingelser... Beklager innlegget! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.