tekniker3 Startet 15.Februar.2016 Link til dette innlegget Startet 15.Februar.2016 Title says it all... Lurer på om sanitærveske tåler minusgrader uten at den blir ødelagt. Altså jeg lar en uåpnet flaske ligge i båten hvor den da sannsynligvis fryser. Og så bruker jeg den når det er blitt varmere i været. Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 15.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 15.Februar.2016 Sanitærvesker av biologisk type som inneholder bakteriestammer som påskynder biologisk nedbrytning tåler ikke frost. Stoff av den gamle giftige kjemiske typen tåler frost. Sitér dette innlegget Link to post
Murphy's law Svart 16.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2016 Trur dette går greit hos meg. Står ein kanne i toiletrom kvar år og vi henter denne ikkje ut på vinter.... Aldri fant problemer med dette. Sitér dette innlegget VHF, LRC, D5L/A Link to post
tekniker3 Svart 18.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2016 Det som er kjedelig er at det ikke står noe på flaska med anbefaling. Kan heller ikke se noe dato merking. Kanskje best å kontakte produsenten og klage på mangelfull merking! Jeg kjøpte på Biltema fordi butikken ligger nærmest meg, og de har også hyggelige priser på det meste. Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 18.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2016 Er sanitærvesken gammel og har vært utsatt for frost, kan du helle den rett i dass. (så kan du kjøpe ny, når flasken er tom) RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
index Svart 18.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2016 Det gjør jeg uansett! Og den ligger i båten hver vinter, og fryser når det er kaldt. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
RSL Svart 18.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2016 hehe... Thats my point :-) (selv har jeg ikke brukt sanitærveske på 8 år og savner ikke lukten av den heller, men det blir en annen diskusjon) RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Lars H. Svart 18.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2016 Biologisk sanitærveske som feks. Green Viking er luktfri. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Mix Svart 18.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2016 Jeg kjøpte på Biltema fordi butikken ligger nærmest meg, og de har også hyggelige priser på det meste. Sist jeg kjøpte på Biltema var det bio type, og den tåler ikke frost. Men som sagt over det er jo bare å hive den i dass... Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 18.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2016 Plumbo har sanitærveske med frostveske i. Har brukt den i vinter. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.