Ludwigen Startet 16.Februar.2016 Link til dette innlegget Startet 16.Februar.2016 Hei. Har kjøpt et lite prosjekt hvor jeg må flytte motoren litt lenger frem i båten. Så jeg må kjøpe en ny 25mm aksling på 2 meter, det har jeg funnet på maritim.no. Problemet jeg lure på er Trekkhylsen til reverseringen, kan jeg bare forlenge den med 75cm å bruke en muffe å skru den sammen til det gamle trekkrøret. Å hvor kan jeg få kjøpt dette? Røret som står på har en utvendig diameter på ca 31,75mm. Sitér dette innlegget Link to post
Dinamo Svart 16.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2016 Her er det noko som eg ikkje får til å stemma. Du fortel om ein aksel på 25 mm, som er metrisk mål. Du fortel ogso om ei trekkhylse på "ca 31,75 mm" - som er spot on 1 1/4 tomme. Ein slik miks av metrisk- og tommemål har eg ingen tru på. Dette å kjøpa ny aksel og setja inn er neppe heller SO enkelt, eg vil tru at den må i benk og få enden i riktig fasong til å passa inn i propellhodet, for eg anser det som utelukket å skjøta akslingen i ei muffe, og so få muffe på røret utenpå akselmuffa. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.