Snusmumrikken Startet 17.Februar.2016 Del på Facebook Startet 17.Februar.2016 Heisann! Kjøpte meg en Yamarin 4300 før sesongen ifjor, fikk også kjøpt et Yamaha 40HK (93 mod) fra samme fyren. (Han hadde aldri prøvd den, solgte den billig pga den var i deler, han skulle kun ha stammet, fant ut at stammen ikke passet i ettertid, vi gikk igjennom den og bygde den opp igjen, starter alltid på første forsøk og har vært god igjennom de få turene jeg rakk ifjor) Så fikk jeg kjøpt et putesett til båten også veldig billig da båten til selger hadde blitt stjålet, men putene lå hjemme og de ville han bare bli kvitt. Dette er dessverre dårlige bilder, men skal være mulig å se. Tok bilder av båten uten puter og nærbilder med putene i. Har ikke mulighet til å ta nye bilder før været blir bedre. Takker så mye! EDIT: Link om dere har mulighet til å se, worst case så overfører jeg til maskinen og legger ut via forumet. PS: Nabogutten som kom og var nysgjerrig, han dere ser på bildene :P Sitér dette innlegget Uttern 6200 CC m/Evinrude E-TEC 130HK Link to post
jørn Svart 17.Februar.2016 Del på Facebook Svart 17.Februar.2016 Det er vanlig med trykknapper, noe likt dette: http://jysk.no/gardiner/sytilbehor/sytilbehor/trykknapper-til-pasying-solvfarget-15-mm Sitér dette innlegget Link to post
Snusmumrikken Svart 17.Februar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Februar.2016 Hvordan få festet dette i skroget evt? Jeg vil gjerne at det skal se fint ut når putene ikke er montert da de vil neppe vært montert ofte om jeg har den på en båtplass. Er ikke lett å gjemme bort den når jeg går fra båten. Sitér dette innlegget Uttern 6200 CC m/Evinrude E-TEC 130HK Link to post
Erik Svart 17.Februar.2016 Del på Facebook Svart 17.Februar.2016 Hva med borrelås? Blir det solid nok? Bedre å sitte på enn knapper hvertfall. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Snusmumrikken Svart 22.Februar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Februar.2016 Her fikk jeg tak i noen bilder av en som skulle selge maken båt. Bilde1 Bilde2 Bilde3 Bilde4 Er du mulig å gjøre noe ala dette? Vil det evt koste mye/mye jobb? Jeg har jo allerede putene som har disse knappene, så er jo kun i skroget på båten jeg må få ordnet noe. Jeg vil helst at det skal se nolunde OK ut når putene ikke er i båten, med borrelås så ser det ganske ufint ut dersom putene ikke er der. Sitér dette innlegget Uttern 6200 CC m/Evinrude E-TEC 130HK Link to post
jørn Svart 22.Februar.2016 Del på Facebook Svart 22.Februar.2016 Knappene festes normalt med poppnagler i benkeplatene. Alle skjærgårdsjepper jeg har hatt har det vært orginalt på. Sitér dette innlegget Link to post
Snusmumrikken Svart 22.Februar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Februar.2016 Er det mulig å få festet slikt i ettertid? Har du en ide om evt hvor/hvordan?:) Sitér dette innlegget Uttern 6200 CC m/Evinrude E-TEC 130HK Link to post
bare lek(k)er Svart 23.Februar.2016 Del på Facebook Svart 23.Februar.2016 Dette fikser du raskt og enkelt selv. Du trenger drill, bor, knapper, poppnagler i monell, evt. vanlige al. og en poppnagletang. Alt får du kjøpt for noen få hundrelapper tilsammen på Biltema. Merk opp hvor festene skal sitte, bor hull og monter... Halvtimes arbeid totalt? litt avhengig av hvor mange knapper du bruker. Trygve Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 23.Februar.2016 Del på Facebook Svart 23.Februar.2016 Gå til en kalesjemaker med en av putene dine så får du den delen av trykknappen du mangler. Disse brukes ofte på kalesjer også. Sitér dette innlegget Link to post
Snusmumrikken Svart 30.Mars.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Mars.2016 Kanon! Litt sent men har fulgt rådene, skal få skaffet noen tlf nm til kalesjemakere i kr.sand området. Har dere tips si ifra! Sitér dette innlegget Uttern 6200 CC m/Evinrude E-TEC 130HK Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.