Jump to content

Få festet puter på en grei måte i en Yamarin 4300.

Snusmumrikken

Recommended Posts

Heisann!

Kjøpte meg en Yamarin 4300 før sesongen ifjor, fikk også kjøpt et Yamaha 40HK (93 mod) fra samme fyren. (Han hadde aldri prøvd den, solgte den billig pga den var i deler, han skulle kun ha stammet, fant ut at stammen ikke passet i ettertid, vi gikk igjennom den og bygde den opp igjen, starter alltid på første forsøk og har vært god igjennom de få turene jeg rakk ifjor)

Så fikk jeg kjøpt et putesett til båten også veldig billig da båten til selger hadde blitt stjålet, men putene lå hjemme og de ville han bare bli kvitt. 

Dette er dessverre dårlige bilder, men skal være mulig å se. Tok bilder av båten uten puter og nærbilder med putene i. Har ikke mulighet til å ta nye bilder før været blir bedre.

Takker så mye!

EDIT: Link om dere har mulighet til å se, worst case så overfører jeg til maskinen og legger ut via forumet. 

PS: Nabogutten som kom og var nysgjerrig, han dere ser på bildene :P

Uttern 6200 CC m/Evinrude E-TEC 130HK

Her fikk jeg tak i noen bilder av en som skulle selge maken båt. 

Bilde1

Bilde2

Bilde3

Bilde4

Er du mulig å gjøre noe ala dette? Vil det evt koste mye/mye jobb?

Jeg har jo allerede putene som har disse knappene, så er jo kun i skroget på båten jeg må få ordnet noe. 

Jeg vil helst at det skal se nolunde OK ut når putene ikke er i båten, med borrelås så ser det ganske ufint ut dersom putene ikke er der. 

Uttern 6200 CC m/Evinrude E-TEC 130HK

Dette fikser du raskt og enkelt selv. Du trenger drill, bor, knapper, poppnagler i monell, evt. vanlige al. og en poppnagletang. Alt får du kjøpt for noen få hundrelapper tilsammen på Biltema. Merk opp hvor festene skal sitte, bor hull og monter... Halvtimes arbeid totalt? litt avhengig av hvor mange knapper du bruker.

Trygve

• 1 måned senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...