JePeKj Startet 18.Februar.2016 Link til dette innlegget Startet 18.Februar.2016 No signal / no fix kjem opp av og til på GPS. Og ekkoloddet viser bare 5 meter når det er stabilt og heilt vilkårlig ellers. Korleis bør/kan eg feilsøke? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 18.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2016 Det sitter et knappecelle batteri i den eksterne mottaker/senderen. Kan være lurt å prøve skifte av dette først. Sitér dette innlegget Link to post
JePeKj Svart 18.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2016 Då snakker vi om GPS'en? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 18.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2016 (redigert) jupp Redigert 18.Februar.2016 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
JePeKj Svart 18.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2016 Takker. Skal testes... Men ekkoloddet då..... Nokken måte å feilsøke det? Sjekke om det er kaputt? Sitér dette innlegget Link to post
JePeKj Svart 18.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2016 Forresten så tar kompasset seg en 360 rotering fra tid til annen. Litt uggent når eg kjører på autopilot Sitér dette innlegget Link to post
Sitrin Svart 19.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2016 (redigert) Har opplevd dårlig kontakt på tilkoblingen i ekkolodd modulen med resultat at jeg mistet signalet til ekkoloddet. Du ser endringer på lysdiodene når du rører på tilkoblingspluggen. Jeg måtte bytte min GPS mottaker etter kommunikasjonsproblemer (ble feilalarm på autopilotene) Redigert 19.Februar.2016 av Sitrin (see edit history) Sitér dette innlegget Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350, Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening Link to post
arkmarin Svart 19.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2016 Det hender seg at min dybdemåler kan vise at det 5-6 m dypt, men det skjer som regel at det er så dypt at det ikke klarer å vise den sanne dybde. Det finner kanskje et svakt ekko av en fisk, ferskvannslag, eller lignende, som forårsaker dette. Sitér dette innlegget Arnehttp://www.arkmarin.no/ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.