crab Startet 18.Februar.2016 Link til dette innlegget Startet 18.Februar.2016 Noen som har prøvd å dra line med Northlift lh200, fungerer det eller blir det bare heft? Haleren har jeg fra før, har blitt brukt til å dra teiner. Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 18.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2016 Kan bli litt kluss me krokene gjennom haleren. eg har gått over til lineklips. Bruker lineklips på teinelenker også. Da er det kun tau eg kjører gjennom og kveiler fint i en balje ? Sitér dette innlegget Link to post
crab Svart 18.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2016 Kan tenke meg det blir vanskelige å få krokene igjennom ja. Ser for meg at jeg må følge hver krok utenfor, noe som blir vanskelig hvis krokene står tett. Kan kanskje duge til kveiteline, da det ikke blir så mange kroker å håndtere. Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 18.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2016 Lineklips er tingen? Sitér dette innlegget Link to post
crab Svart 18.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2016 Ja, det er det nok. Har tenkt å prøve det, men syns det virker upraktisk å måtte sette på klipsene mens jeg setter ut linen. Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 18.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2016 (redigert) Det går veldig greit. Så langt bare brukt på krepseteiner. og eg setter fint på klips og kaster teiner mens båten går på laveste fart Redigert 18.Februar.2016 av Fjordland (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.