Høvdingen Svart 18.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2005 Trur heller de må være en KUbota. Sitér dette innlegget Link to post
rogeri Svart 18.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2005 Trur heller de må være en KUbota. ----------------- Javisst er det det,,,helst en som har stått i en MØØØØØrebas????? Nei nu tar vi påske dere......! God påske!! Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 27.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2005 Hei Snø har det kommet her og. Må ut å lufte "Yamaha'n på larveføtter" for n'te gang i år mvh giver <{POST_SNAPBACK}> ENDRE KURS TAKK! Dette er et autentisk utdrag fra en radiosamtale mellom et skip fra den amerikanske marinen og kanadiske sjøfartsmyndigheter utenfor kysten av Newfoundland 10. oktober 1995. Amerikanerne: Vennligst endre din kurs 15 grader styrbord for å unngå kollisjon. Over. Kanadierne: Anbefaler deg å endre DIN kurs 15 grader styrbord for å unngå kollisjon. Over. Amerikanerne: Dette er et amerikansk marinefartøy. Jeg gjentar, endre din kurs 15 grader styrbord. Over. Kanadierne: Nei, jeg gjentar. Det er du som bør endre din kurs. Over. Amerikanerne: Dette er hangarskipet USS Lincoln. Det nest største i USAs atlanterhavsflåte. Vi er støttet av tre torpedobåter, tre kryssere og en rekke støtteskip. Jeg anmoder DEG om å endre DIN kurs 15 grader styrbord, eller regn med at nødvendig handling vil bli tatt for å sørge for dette skipets sikkerhet. Over Kanadierne: Dette er et fyrtårn. Over og ut. <{POST_SNAPBACK}> Hei Her er den. mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
Grunna Svart 30.April.2006 Link til dette innlegget Svart 30.April.2006 Her er filmversjonen av innlegget om den tyske kystvakten til Rolf. http://video.greatestjournal.com/node/4279 Kanskje noe å tenke på for de som skal sørover i sommer. Sitér dette innlegget Mindre langkjølte soloseileres kortere langturklubb Link to post
Klumpen Svart 12.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2006 Førerløs båt eller båtløs fører? Sitér dette innlegget Link to post
slettet Svart 12.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2006 snart hodeløs uførebåter tenker jeg. sånn går det når man glemmer å skru igjen tank(e)lokket. Sitér dette innlegget Link to post
slettet Svart 12.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2006 (redigert) og slik kan det gå når man har husket å åpne krana.... bensin (med noko attåt - eller for å si det slik: ikke diesel) er i hvertfall gøyest. http://topfueldragboat.com/video/dm-PlumbMadFinal.wmv Redigert 12.Mai.2006 av The Scrutinizer (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sofaseileren Svart 14.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2006 Colin Archer??????????? Sitér dette innlegget Link to post
Gas Svart 14.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2006 ET cruiseskip gikk ned i det Karibiske hav. Bare ni mann kom seg levende i land på en bitteliten øy med et par palmer. Det var en sunnmøring og åtte negre. En uke senere kom et redningshelikopter. HVA FANT DE? SVAR: En øde øy uten en eneste palme - og en sunnmøring som hadde tilbud på en gedigen svart skinnsalong... Som sunnmøring selv måtte jeg ta meg en skikkelig latter,den var ny Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 14.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2006 Det var vel kanskje en av de åtte som var hulet ut og brukt som dykkerdrakt også? Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Sydvesten Svart 18.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2010 Feskarn hadde kona med sæ ut på havet.Etter ei hyrdestund nede i lugaren,gikk kona naken opp på dekk og strakte kroppen skikkelig ut med armene i været.Da kom en mann roanes forbi og ropte:.Di jævla sjark-hore! Kons blei skikkelig fra seg og løp gråtende ned til mannen. Han for rasende opp på dekk og ropte tebake: D hær e faan ikkje nåkka sjark ! Det e ei skøyta !!!. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Hank Svart 25.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2013 (redigert) http://www.youtube.com/watch?v=sjD0_tMxAao Redigert 25.Desember.2013 av Hank (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hank Svart 26.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2013 Sitér dette innlegget Link to post
Banarne Svart 28.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2013 Sitér dette innlegget Kan hende jeg seiler min skute på grunn; men så er det dog deilig å fare!Henrik Ibsen Link to post
Bonus Svart 28.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2013 Den var utrolig bra, Banarne !! "Båt gjør meg ***" Sitér dette innlegget Link to post
Sydkorset Svart 29.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2013 Hva er det, som på de fleste større fartøy, alltid går forover på styrbord og akterover på babord? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.