kleppe9 Startet 22.Februar.2016 Link til dette innlegget Startet 22.Februar.2016 Har en dieselvarmer som har fått fuktskade. Er det noen som tar service/overhaling på slikt? Sitér dette innlegget Link to post
Lady B Svart 22.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2016 Merke? Sitér dette innlegget Link to post
liberty Svart 22.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2016 Diesel og elektroservice ved Alvøn kai tlf 55931070 Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 22.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2016 Alvøen har Eber som spesial og kan sikkert de andre merkene også, ellers er det jo dieselelektriske verksteder rundtom i Bergen Sitér dette innlegget Link to post
kleppe9 Svart 22.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2016 Det er en mikuni varmer. Jeg får sjekke med Alvøen om de kan ta den da. Takk for svar Sitér dette innlegget Link to post
WGM Svart 22.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2016 (redigert) Rune på Wallas Service her på Båtplassen fikser det meste som brenner diesel og parafin for en rimelig pris. Redigert 22.Februar.2016 av WGM (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 22.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2016 Rune på Wallas Service her på Båtplassen fikser det meste som brenner diesel og parafin for en rimelig pris. Nja....ikke helt sant. For å si det på denne måten: E e Wallas-fan. Ka fan e du? Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Ida Marie III Svart 23.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2016 Nja....ikke helt sant. For å si det på denne måten: E e Wallas-fan. Ka fan e du? Definitivt ikke Wallas fan.. det har jeg hatt en gang, aldri mer.. D4 Eber varmer min båt nå, fantastisk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.