Andersnesse Startet 23.Februar.2016 Del på Facebook Startet 23.Februar.2016 Hei! Jeg ønsker å leie en daycruiser 18-22 fot, med motor (For eksempel Uttern D55, Askeladden Explorer, Yamarin etc) for sesongen 2016. Jeg skal flytte til utlandet i desember, og det blir for tungvint å kjøpe båt nå og deretter selge samme året. Modellen kan gjerne være 2005-2008, eller nyere for den del. Om det er noen som ønsker å selge nå, men sliter med tregt marked, kan dette være en god løsning. Jeg er erfaren på sjøen, og har alltid hatt båt. Både seilbåter, daycruisere og mahogny tresnekker. Jeg har også arbeidet på sjøen, og sitter i styret i Stiftelsen Statsraad Lehmkuhl. Jeg har naturligvis også båtførerprøven, og vet hvordan man ivaretar en båt ordentlig.En leieavtale kan for eksempel se slik ut: 20 000,- per sesong, og i tillegg at jeg betaler forsikringen for båten i perioden. Jeg vil også videreføre mitt medlemsskap i Redningsselskapet. Det vil også selvsagt være mitt ansvar at båten leveres tilbake i samme gode stand, og dette må også fremkomme i kontrakten, som må regulere alle slike forhold.For meg hadde en slik løsning vært ideell, siden jeg ikke kan kjøpe en båt nå, og deretter selge den igjen før jul. Om dette viser seg å være interessant for deg, vil jeg svært gjerne diskutere dette.Med vennlig hilsenAnders Aarskog Nesse tlf 90275814 andnesse@gmail.com Sitér dette innlegget Anders Aarskog Nesse Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.