Bårdp Startet 23.Februar.2016 Link til dette innlegget Startet 23.Februar.2016 Er det noen som har erfaring med eller vet noe om dette produktet. Skulle hat et backup system i båten og kom på tanken om noe på mobiltelefonen. kr 269,- for S57 kart over hele Norge er jo svært billig. https://www.seapilot.com/no/sjokart-og-funksjoner/sjokart-windows-telefon/ Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 23.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2016 Jeg er godt fornøyd med Seapilot på Android nettbrett. Har Internett AIS og værdata. Sitér dette innlegget Link to post
Bårdp Svart 23.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2016 Lastet ned appen men kartet som kommer opp er nå mer som et verdenskart. Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 23.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2016 Du må betale for kartene. Sitér dette innlegget Link to post
Bårdp Svart 23.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2016 Joda jeg har betalt men hvordan får jeg dem inn i telefonen? Sitér dette innlegget Link to post
Bårdp Svart 24.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2016 (redigert) Nå fikk jeg installert kartene å det ser jo veldig bra ut. Skal tro om jeg kan installere den samme lisensen på min bærbare PC? Redigert 24.Februar.2016 av Bårdp (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 24.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2016 Du må gå til fliken Charts, og velge landet/området du betalte for. Da vil det lastes ned til telefonen/nettbrettet. Hvis du har flere enheter, må du velge hvilket som skal være aktivt på din konto på WEB Seapilot, eller under Account i Seapilots meny på telefonen. Kan kun være aktivt på ett device av gangen. Sitér dette innlegget Link to post
bergetun Svart 24.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2016 Til dere som har prøvd Seapilot og Navionics på ipad. Hvilken er best? Sitér dette innlegget Link to post
Bårdp Svart 24.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2016 Nå har jeg helt nye Navionics kart på Raimarin plotteren om bord så skal bli morsomt å se hvordan de er i forhold til S57 kartene på telefonen. Har nokk i utgangspunktet mye mer tillit til S57 kartene en Navionics kartene men nå får jeg jo sammenlignet disse. Sitér dette innlegget Link to post
Ove T Svart 24.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2016 Nå fikk jeg installert kartene å det ser jo veldig bra ut. Skal tro om jeg kan installere den samme lisensen på min bærbare PC? Du måste ha en PC med Windows 8.1 eller senare och GPS-signalen måste komma via WiFI. Hälsningar Ove Sitér dette innlegget Link to post
bergetun Svart 24.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2016 Ove T: Er du sikker på at Wifi signalene må komme via WiFi ? Sitér dette innlegget Link to post
bergetun Svart 24.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2016 Man trenger en USB gps antenne med støtte for Windows location device gjennom driver Sitér dette innlegget Link to post
Ove T Svart 24.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2016 Hej Programmet kan bara hantera GPS-signal via WiFi tyvärr. Hälsningar Ove Sitér dette innlegget Link to post
Bårdp Svart 6.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2016 Da har jeg fått kjørt ca 200 nm med både Raimarin c120 med helt nye Navionics kart og telefon med S57 seller. Konklusjonen min er at jeg gjerne skulle hat S57 kartene på plotteren de de etter min mening er langt bedre en Navionics kartene. Men det går nokk ikke så får vel leve med Navionics kartene der. Men som kartvalg til telefonen er jeg strålende fornøyd med S57 kartene. En grei backup. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.