sigdy Startet 23.Februar.2016 Link til dette innlegget Startet 23.Februar.2016 Som tittelen tilsier, har noen erfaring med å få motordata fra 2004 modell VP motor via NMEA 2000 til Raymarine multifunsjons display? Sitér dette innlegget Link to post
Bårdp Svart 23.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2016 Er vel ikke noen datatilkobling på en 41 motor. Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 24.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2016 Kan bruke en slik Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 24.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2016 eller en slik http://www.actisense.com/products/nmea-2000/emu-1/emu-1.html Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Havlengt Svart 24.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2016 Er det nokon som har erfaring med nokon av dei to foreslåtte converter-typane? Ser I manualen at dei fungerer I parallel med analoge instrument. Stemmer dette med erfaringane? - Ellers, andre erfaringar? Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 24.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2016 Har AlbaCombi og den fungerer fint... Har den på en Yanmar 3JH5E mot Simrad NSS7 På min motor var det ikke analoge givere, så de måtte jeg kjøpe i tillegg. Har ikke analog visning på instrumentpanel, men det skal virke parallelt med analoge instrumenter. Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 24.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2016 Takk for tilbakemelding. OT: Har fått med meg at Yanmar ikkje er særleg rause med instrumenteringa på nye motorar... Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 24.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2016 Har bedre kontroll nå med både kjølevannstemp og oljetrykk... Er litt seint når man kun får alarm ved for høy temp./lavt trykk! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.