Jump to content

cockpittelt seilbåt indre oslofjord-hvem...?

Albinisten

Recommended Posts

• 2 uker senere...

Båten er en Albin Vega og det finnes maler til den flere steder, har sett på siden til Alf Hansen og der er det en guide for hvordan en skal måle opp høyde, lengde, bredde etc. Men jeg slet rett og slett med og tolke hvordan dette skulle gjøres. Så har vi kommet til at skal vi bestille ett telt til ca. 20000,- så skal vi ha noen som kommer til båten og tar mål, har sett at flere her på forumet sier de har sendt telt flrere ganger frem og tilbake for retting før det har passa som det skal.

Prata også med Alf Hansen og hadde en avtale om at en skulle ta kontakt og komme ut på befaring, men nå begynner dette og bli en del uker siden og ettersom jeg enda ikke har hørt noe så begynner jeg og se meg om etter andre. Skal ta en telefon til Wee på Blommenholm, men om det finnes flere der ute vil jeg gjerne vite om dem.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...