Søker Startet 24.Februar.2016 Link til dette innlegget Startet 24.Februar.2016 Hei alla. Er der nogen der kan give status på TZ350 eller TZ370 drev fra Yanmar, da jeg tænker at skifte fra Volvo til Yanmar. Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 24.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2016 http://us.yanmar.com/media/ext/uploaded/55479a9d-754a-44ce-878e-bd67065a8bd6/YASA2011_005_ZT350_PIP.pdf Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Sareptas Svart 24.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2016 jeg tenker på det samme selv, men om du har Volvo transom nå så må du enten støpe igjen og skjære ut nytt hull eller bruke en Mercruiser adapter plate Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 25.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2016 Jeg laga en tråd om disse drevene og erfaringer for lenge siden , men tror ikke det er mange slike i Norge.. er jo monopol fra Volvo og Merc Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
snuska Svart 25.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2016 (redigert) Hei Monterte zt 370 drev med yanmar v8 370hk ifjor, eneste problem på 90 timer er sprekk i rør til trimsylinder som ble utbedret på garanti uten problemer. Ulempene med et slik drev at det ikke går mange av det kontra volvo dph som mange kan dele av sin erfaring med. Har lest på utenlandske forum at det var en del oppgraderinger fra zt350 til zt370 men hva vet jeg ikke. Mine vurderinger ved kjøp av zt370 drev kontra dph - lettere og ta av drev på høsten for de som gjør det,men mer jobb å bytte belg - mulighet til å følge med på drevolje fra motorrom - god tilgang på propeller yanmar og merc - yanmar har ikke styresylindere utvendig som volvo har hatt litt trøbbel med - nærhet til forhandler og tilit til dem - mulighet til tvangsgiring da jeg har elektrisk gir på drev er vel det jeg er mest skeptisk til,men de leveres vel også med kabel og akkurator likt dph om ønskelig. Foreløpig er jeg fornøyd med drevet,girveksling går som en drøm. Om jeg er veldig fornøyd kan jeg svare på om 10 år. Redigert 25.Februar.2016 av snuska (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 25.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2016 Har lest på utenlandske forum at det var en del oppgraderinger fra zt350 til zt370 men hva vet jeg ikke. Oppgraderingene finner du i innlegg #2 lengre opp Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
snuska Svart 25.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2016 Se det ja takk takk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.