hytte15 Startet 24.Februar.2016 Link til dette innlegget Startet 24.Februar.2016 Hei. Har overtatt en tresfjord 27 tre snekke som ligger i fanafjorden og skal til Askøy . Motoren står bom så å gå med båten e ikke alternativ. Noen som har kjennskap til noen som kan slepe? Bil transport er siste utvei. Er fleksibel på når. Pris blir vi enig om. Mvh Raymond Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 25.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2016 Hei Min båt ligg i opplag, så eg kan ikkje hjelpa deg før etter påske. Kan det vera ein ide å montera ein brakett, og køyra båten med ein påhengsmotor? Ask Sitér dette innlegget Link to post
hytte15 Svart 25.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2016 ja det går jo an, men har ikke noe påhengs og sette på da. vert i kontakt med div firma for vei transport, men e stive priser de opererer med :) håper jo det hadde vert noen som kunne slept, gjerne med en snekke eller lignende Sitér dette innlegget Link to post
Riddar4 Svart 25.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2016 Hei! Forsøkte akkurat det som Ask foreslår da jeg fikk motorstopp og skulle komme til verksted med egen hjelp. Siden jeg hadde tverrhekk, var det ikke problem med montering. Men det blei tøft underveis da båten vred på seg under sjøgang, propellen ville slå tørt og påhengsmotoren kom nær inntil og blei vanskelig å stryre. Viss du får festet en påhengsmotor i god avstand bakenfor båten og bruker en forlenger til å styre med, tror jeg dette skulle gå bra. Ellers er nok slep det sikreste. Sitér dette innlegget Link to post
hytte15 Svart 25.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2016 ja eg tenker litt på strekket og, tror rett og slett det kan bli for stor risiko, skal jo over der med flesland samt vatlestraumen osv. er også en del trafikk der så og prøve meg med påhengs blir nok ikke aktuelt ! betaler gledelig diesel og for jobben samt stiller med kaffe på termosen til den som melder seg :) Sitér dette innlegget Link to post
hytte15 Svart 17.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2016 løfter denne. noen som vil tjene seg noen kroner nå i fin været? pris skal vi bli enig om Sitér dette innlegget Link to post
Holmedal Svart 17.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2016 Jeg holder til på Askøy, hvor skal den slepes til? kan muligens få tid ila helgen. . Sitér dette innlegget Link to post
hytte15 Svart 18.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2016 Den skal fra fanafjorden til hanøytangen eller like ved verftet der. Vi kan ta det videre på melding Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.