Havlengt Startet 25.Februar.2016 Link til dette innlegget Startet 25.Februar.2016 (redigert) Som tittelen prøver å illustrera: Eg treng ny heildekkande kalesje på flybridge, den gamle er av delvis dekkande type og kan difor ikkje brukast som mal. Veit at Hauge Produkter tek på seg slike oppdrag der ein må måla opp og tilpassa på båten. Men er det andre leverandørar I Hordaland / omland som gjer det same? Alltid greit med fleire prisar og ev. løysingsforslag.. Redigert 25.Februar.2016 av Havlengt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 25.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2016 Eteka I Sveio driver med dette. Mener på at de har bygget seg båtgarasje for måltaking og installasjon også nå. De hadde I alle fall planer om det. Dyktige folk. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Rubben Svart 25.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2016 Bergen Bil og Båtinteriør AS på Nyborg syr båtkalesjer. De selger også kalesjestoff og annet tilbehør for selvproduksjon av kalesjer. Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 25.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2016 Bergen Bil og Båtinteriør AS på Nyborg syr båtkalesjer. De selger også kalesjestoff og annet tilbehør for selvproduksjon av kalesjer. Men veit du om dei syr utan mal også? Dei fleste vil ha malar for å gjera jobben og det har eg ikkje. Sitér dette innlegget Link to post
Rubben Svart 25.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2016 Nei det vet jeg ikke. Gå inn på heimesida deres og klikk på BÅT, der kommer det opp endel opplysninger angående kalesje sying. Sitér dette innlegget Link to post
Ruby Svart 25.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2016 Jeg vil anbefale Fana Seilmakerverksted. Tar mål på båten, gir fast pris og leverer som avtalt ved bestilling. Jeg fikk laget ny akterkalesje for et par år siden og prisen var absolutt konkurransedyktig. Holder til i Dolviken og du kan komme til med båten like utenfor for måltaking. Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 25.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2016 - Takk for gode innspel så langt..! Skal ta ein ringerunde i morgon, båten står på land no, så det hadde vore greit å fått dette gjort før vår-sesongen startar for fullt. Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 25.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2016 Jeg vil anbefale Fana Seilmakerverksted. Tar mål på båten, gir fast pris og leverer som avtalt ved bestilling. Jeg fikk laget ny akterkalesje for et par år siden og prisen var absolutt konkurransedyktig. Holder til i Dolviken og du kan komme til med båten like utenfor for måltaking. Støtter den, har brukt Fana seilmaker til både flybridgen og kalesjen rundt akter dekket.. meget bra Sitér dette innlegget Link to post
GEHU Svart 25.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2016 Det er også en som holder til i gamle Viksund fabrikken i Strusshamn som er flink med kalesjer og Trekking av interiør.Han sydde ny kalesje uten mal til min båt i fjor. Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 26.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2016 Støtter den, har brukt Fana seilmaker til både flybridgen og kalesjen rundt akter dekket.. meget bra Får ikkje tak I dette firmaet, fast-telefon er deaktivert, svarar ikkje på mobil / SMS, ingen nettside operativ... Er det nokon som veit om det er drift I foretaket..? Sitér dette innlegget Link to post
Luco Svart 26.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2016 Eteka lager mal og syr. Jeg fikk de til å sy forsterkning på slite punkter.. Kjempe flinke Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 26.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2016 (redigert) Skal ringa Eteka på mandag håpar dei kan koma og ta mål av båten på land, ellers må prosjektet venta litt.. Redigert 26.Februar.2016 av Havlengt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.