Torsen67 Startet 26.Februar.2016 Link til dette innlegget Startet 26.Februar.2016 Det krever mitt selskap, men er dette vanlig? Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 26.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2016 Noen selskaper krever det, andre ikke. Forhør deg med flere selskaper. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Harald83 Svart 26.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2016 Er nok mer vanlig å kreve det på større/dyre båter. Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 26.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2016 Ok, hvem er gode på båtforsikring? Helst en hvor jeg ikke trenger å vise til småbåtregisteret. Anslått verdi på min båt er 100.000,-. Sitér dette innlegget Link to post
eivindch Svart 26.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2016 Pantaenius. Eivind Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 26.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2016 Det finnes ikke noe "riktig" svar på det for kommer an på så mangt; hvor du bor, egenandel, type forsikring, rabatt ved medlemskap osv osv osv så du vil få til svar at alle selskapene som tilbyr denne type forsikring er billigst og/eller best. Med andre ord må du ta ringerunden selv. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Guest Avmønstret# Svart 26.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2016 Ok, hvem er gode på båtforsikring? Helst en hvor jeg ikke trenger å vise til småbåtregisteret. Anslått verdi på min båt er 100.000,-. Om du er i et fagforbund så sjekk priser i det selskapet de bruker. Har aldri blitt spurt om noe register. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.