nomen Startet 28.Februar.2016 Link til dette innlegget Startet 28.Februar.2016 (redigert) Ny sesong er rett rundt hjørnet, og været har tillatt litt båtstell. Har en RIB med 9,9 Suzuki som jeg ønsker og ha på snap daviter, har ikke lyst til å løfte av og på motor. Var inne på Tender marine og kikket på diverse løsninger, og fant ut at jeg ikke har lyst til å betale 10 000,- for en brakett for å vippe motor, og 3500,- for armen som gjør at man hviler båtens vekt på akterspeilet istedenfor på pongtongen. Så hva gjør man da?.. man lager seg det man har lyst på. Her er noen bilder fra kveldens økt. Først en base til å feste i båten. Her er delene ferdig maskinert, sveiset og syrebeiset. Satt sammen Prøve montert på båten Redigert 28.Februar.2016 av nomen (see edit history) Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Lady B Svart 28.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2016 Litt spent på å se hvordan du fester denne foran i båten... Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 28.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2016 Foran limer jeg på et "vanlig" feste, det er ikke der de store kreftene er. Kan legge til at dette er ikke noe jeg har funnet opp, jeg har bare stjålet ideen til Weaver. Dette er en prototype, og jeg er slett ikke sikker på om resultatet blir bra, men det er det bare en måte å finne ut det på:) Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.