grawis Startet 28.Februar.2016 Del på Facebook Startet 28.Februar.2016 Jeg har skrudd løs kompasset I pidestallen, og opplever til min forferdelse at rommet under kompasset er fylt med væske, den kjennes ut som en blanding mellom diesel og vann. Kompasset er fylt med olje, så det var jo naturlig å tenke seg at det er snakk om en lekkasje fra kompasset, men det er ingen luftbobler å se i kompasskula. Hva i alle dager er det som har skjedd her? Sitér dette innlegget Link to post
Stjernen ! Svart 28.Februar.2016 Del på Facebook Svart 28.Februar.2016 Er nok bare gammal moro ! Sitér dette innlegget Link to post
grawis Svart 29.Februar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Februar.2016 Er nok bare gammal moro ! Skjønner ikke... Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 29.Februar.2016 Del på Facebook Svart 29.Februar.2016 Skjønner ikke... Det er nok bare gammelt vann som har blandet seg med poleysteren/epoxyen. Sitér dette innlegget Link to post
grawis Svart 29.Februar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Februar.2016 Det er nok bare gammelt vann som har blandet seg med poleysteren/epoxyen. Aha! Hvordan bør jeg fikse dette her? Lime så tett som det går, eller lage drenering? Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 29.Februar.2016 Del på Facebook Svart 29.Februar.2016 Eg trur eg ville lagd drenering Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.