båtfyren Startet 29.Februar.2016 Link til dette innlegget Startet 29.Februar.2016 Jeg forsøkte å fikse min slitne VP dynamo uten hell dvs jeg føler ikke for å bruke 750 kr på nye børster sammen med en svart dings. Det må kjøpes ny dynamo og VP sin fikk jeg pris på for en VP 50A ca 5500 kr. Jeg kjøpte en 70A som er blitt solgt i flere år til båtfolk som skal passe perfekt i min AQAD41a. Så til spørsmålet. Den originale VP dynamo har en spennings kontroll (gul kabel) som kan kobles til batteri hvor den føler spenning. Den nye dynamo er uten denne tilkobling for det koster 1100kr ekstra. Er det viktig med en slik ekstra funksjon ? Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 29.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 29.Februar.2016 Skriv "sense" i søkefeltet så har du lesestoff ei stund... Sitér dette innlegget Link to post
båtfyren Svart 29.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Februar.2016 Havlengt, Takk for tipset. Nå fikk jeg rikelig med informasjon Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.