Jump to content

Carniti påhengsmotorer - Sjeldne ?

gemini01

Recommended Posts

Jeg husker at de fantes på 60-70 tallet men å kalle de vanlige er vel å dra strikken VEEEELDIG langt... Kjenner ikke noe til de.

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.
  • Barnevaksiner

Hei ! Takker for svar fra dere begge. Ja, har prøvd å google, men finner lite i Norge. Klarte imidlertid i dag å skaffe meg en brosjyre fra 70-tallet som viste hele modelspektret. Det er jo en god start. 

Da jeg hadde min bruktmotor på begynnelsen av 80 tallet kan jeg huske at jeg var den eneste. Den endte dessverre til slutt opp som dregg. :diving:

Dette er interessant info fra Oliver & Nidelv 1874 !!! Det sporer innpå at det sannsynligvis har vært en forhandler for motorene i Norge. Lurer på hvem det kunne vært (?) 

Oliver;- Husker du modell / antall HK ? 

Nidelv 1874: Var det små motorer dette. 

kanskje noen som sitter på bilder ? 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...