Auklend Startet 5.Mars.2016 Link til dette innlegget Startet 5.Mars.2016 Er på jakt etter en Regal 1800 lsr men vet ikke hva jeg skal velge av 1,7 diesel eller 3,0 bensin. Noen som har erfaring med denne båten? Er svært sjeldent at denne båten er for salg så vil egentlig bare handle uansett motortype men er uvitende me disse motorene. Sitér dette innlegget Link to post
KrisianS Svart 5.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2016 Jeg hadde selv 3 liters bensin. En av de beste båtene jeg har hatt. drikker litt, men hva faen, det er verdt det! Er det en sånn båt du vil ha så slå til uansett hviken motor det er... Spørs på tilstand og pris da selfølgelig :) Sitér dette innlegget Link to post
Auklend Svart 5.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2016 Takk for svar Hadde du mye tull med motoren eller drev? Sitér dette innlegget Link to post
KrisianS Svart 5.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2016 God motor og god båt,, ingen problem, eneste som har vært var kondens i tank. Sjekk også nøye etter om det er bøy på vindskjermen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.