bergetun Startet 6.Mars.2016 Link til dette innlegget Startet 6.Mars.2016 Jeg tenkte vi skulle være lur å forhåndsbestille plass ved Norheimsund gjestehavn i påsken. Vi meldte oss derfor på "eventet" for båtpåske som ligger på websiden til gjestehavnen.I bekreftelse-eposten som blir sendt ut etter bestilling, får vi beskjed om å overføre 1000 kr til en konto som ser ut til kommme fra Vietanam. Please send the offline payment via our bank account . Information of our bank account is as follow : Tuan Pham Ngoc, Ngan Hang Ngoai Thuong Vietcombank, Account Number XXX045485467 If we don't receive your payment within 3 days, we will cacel the registration and you cannot attend to this event . Regards, Events management Team Er dette bare humbug eller? Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 6.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2016 Ser litt humbugaktig ut syns nå jeg :-) Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 6.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2016 (redigert) Ser ut til å være tatt ned. Muligens et lite hack? Aldri, aldri overfør penger til folk du ikke vet hvem er. Bra reagert :-) "Access restricted, the website is temporarily unavailable due to maintenance, please contact the website administrator / Begrenset tilgang, websidene er midlertidig utilgjengelig pga. vedlikehold, vennligst ta kontakt med websidenes administrator" Redigert 6.Mars.2016 av Windy37GM (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
bergetun Svart 6.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2016 Eventet ligger her enda : http://botabota.no/batpaske/batpaske-i-norheimsund-2016 Sitér dette innlegget Link to post
Chris284 Svart 6.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2016 Veldig bra. Sitér dette innlegget Chris Craft 284, 1988 mod. 2 x Mercruiser 4.2L 220hk diesel, Bravo 2, 100knop Link to post
bergetun Svart 6.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2016 Veldig bra. ?? Sitér dette innlegget Link to post
Chris284 Svart 6.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2016 ?? Veldig bra, at du fant ut at det tydeligvis er svindel på høyt plan. Sitér dette innlegget Chris Craft 284, 1988 mod. 2 x Mercruiser 4.2L 220hk diesel, Bravo 2, 100knop Link to post
gasebo Svart 7.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2016 Har sendt en liten mail til en av de som driver denne havnen, slik at de kan sjekke opp. Sitér dette innlegget Link to post
ph. Svart 7.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2016 NORID, nettstedskontrolleren for .no domener har følgende info: NORID Handle...............: NHB17O-NORIDType.......................: organizationName.......................: NORHEIMSUND HAMNEUTVIKLING SAId Type....................: organization_numberId Number..................: 986708022Registrar Handle...........: REG42-NORIDPost Address...............: Grove 10Postal Code................: NO-5600Postal Area................: NORHEIMSUNDCountry....................: NOPhone Number...............: +47 41 44 27 95Email Address..............: geirmund@storaas.asAdditional information:Created: 2010-10-01Last updated: 2016-02-10 Sitér dette innlegget Link to post
bergetun Svart 7.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2016 (redigert) Fikk svar fra folka i Norheimsund Marina. Hei, Takk for at du gjorde oss oppmerksom på dette. Det var ein eksempeltekst som lå skjult i malen for hjemmesiden og som kom opp på bekreftelsen. Den er nå fjernet. Du ligger som påmeldt, ser jeg. Hyggelig. Det er noen flere som har sendt e-post til meg og sier at de kommer. Det er mange som ikke tør å melde seg på, for de er usikre på været - eller kanskje om de får båten klar? Så kommer de likevel. Det pleier å være plass til alle. Søker man på kontonummeret. så kommer det opp andre foruminnlegg at dette er et eksempeltekst som ligger i en plugin som er blitt brukt. Så ingen fare. Det er bare å bestille plass alle mann :) Redigert 7.Mars.2016 av bergetun (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.