viksund_660 Startet 6.Mars.2016 Del på Facebook Startet 6.Mars.2016 Satte båten på vinterlagring og no når eg prøvde å sveive rundt motoren var den helt låst. Før eg satt båten til lagring gjekk motoren seg varm og stoppet men fekk start etter det. Kva kan eg gjere for å få løyst han opp? vurderer å ta ut dysene og helle olje på sylinderne vist det hjelper. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 7.Mars.2016 Del på Facebook Svart 7.Mars.2016 Jeg ville ha begynt der ja. Men helst med diesel I stedet for olje. Det trenger bedre inn. Tipper du har fått vann I sylinderen I forbindelse med konservering. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
viksund_660 Svart 7.Mars.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mars.2016 Ok, men er det noko ein må passe på når ein skrur ut dysene? Kan godt ver vatn ja, syntest det var litt "slurking" når eg sveiva han rundt etter eg konserveringa. Men vist han gjeng rundt etter eg har helt diesel på sylinderne, slit ikkje det veldig på stempel/stempelringer vist det er rusta/korrodert i sylinderane? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.