Lars H. Startet 7.Mars.2016 Link til dette innlegget Startet 7.Mars.2016 Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
EiSvIn Svart 7.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2016 Klipp og lim. Fantastisk funksjon, men har sine ulemper. Har gjort samme feilen et par ganger selv. Heldigvis man langt lavere opplag enn båtmagasiner. Vil tro noen er *litt* flaue når de oppdager den der. Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 7.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2016 Korrekturlesing er no dritt hehe... Jeg jobber i grafisk og ser stadig oftere resultatet av at folk leser korrektur på ting de selv har skrevet. ("Nå har jeg lest over en dullion ganger, så start pressa") Selv den enkleste tekst, bør korrekturleses av andre før det går til trykk. Når jeg skal produsere, så er tekst kun grafiske elementer på linje med bilder og grafikk. Nå om dagen er det høytid for årsberetninger og sakspapirer til generalforsamlinger og rot med datoer og årstall blomstrer som vanlig om kapp med Krokusen utenfor. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.